Το Γραφείο Διαχείρισης Στρατηγικών Έργων της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής σε συνεργασία µε την Blast Consult και την εταιρεία ερευνών αγοράς Bonsai GmbH παρακολούθησαν την παρουσία των ελληνικών σταφυλιών στις αλυσίδες σούπερ µάρκετ της Γερµανικής αγοράς, καθώς και την εξέλιξη των τιµών.
Συνολικά, τα στοιχεία της Γερµανικής αγοράς για τη σεζόν που πέρασε µάλλον επιβεβαιώνουν αυτό που µας είναι ήδη γνωστό, ότι δηλαδή το επιτραπέζιο σταφύλι της Ελλάδας αντιµετωπίζει έντονο διεθνή ανταγωνισµό, αλλά και προβλήµατα µε την κυριαρχία της Σουλτανίνας, το µέλλον της οποίας δεν φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευοίωνο.
Στην προσπάθεια του να ευηµερήσει, ο Έλληνας παραγωγός πρέπει να διαφοροποιηθεί, προσφέροντας στον καταναλωτή, εκτός από ανώτερη ποιότητα φρούτου, τη δυνατότητα της ιχνηλασιµότητας σε όλο το µήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας και την αποδεδειγµένη προστασία του περιβάλλοντος. Και για τα δύο αυτά στοιχεία διαφοροποίησης, κοµβικής σηµασίας είναι η υιοθέτηση από τους παραγωγούς των συστηµάτων ψηφιακής τεχνολογίας.
Περισσότερα για τα συμπεράσματα της έρευνας μπορείτε να βρείτε στο σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Agronews:
https://www.agronews.gr/…/gia-ta-simadia-fthinousas-poreia…/